Tools Transpose Request Chord Sumbit Chord
ZTNMUSIC-1

Kunci Gitar Aaron Aziz - Salam Semua Sleeq

Aaron Aziz - Salam Semua Sleeq
intro : C C F semangat aku yang membara Am G D sekuat semangat bercinta ha . . ha . . C F ku rela tinggalkan segalanya Am G assalamulaikum semua C bukan ku lupa ku tak akan lupa F semuanya ku bawa ke situ Am soalnya dimana ke situ berada G soalnya siapa berani ikut aku C mereka kata ku lupa daratan F dan aku hanya ingin mengejar nama Am mereka lupa ku mencari mencari makan G sampai bila aku nak tahan lapar C kan ku janji mu untuk setia F sekurangnya tiga tahun Am ku setia kalau kau bersabar G kan dengan setiap naik ada turun C mama ada papa ada tolong jagakan mereka F sayangkan faham aku sibuk dengan bekerja Am dengan izin tuhan perjalanan kita lancar G naskar aku balik kampung macam askar reff : C F semangat aku yang membara Am G D sekuat semangat bercinta ha . . ha . . C F ku rela tinggalkan segalanya Am G assalamulaikum semua F E kan ku tinggalkan semuanya Am G C keluarga yang ku sayangi F E doa dari ibu ayah Am G F sokongan saudara memberi kekuatan padaku G sepanjang perjalanan ini C kadangkala di dalam kerjaya F memerlukan pengorbanan Am dan pengorbanan itu penting di dalam kerjaya G inilah cerita aaron aziz C memang bukannya hatiku yang rela F memang bukannya hatiku yang setuju Am untuk berjauhan dari keluarga G untuk berpisah dengan buah hatiku C ada yang kata diriku tak mampu F bakat di wajah belum tahu laku Am janganlah coba diri sendiri yang malu G kemana pergi semangat orang melayu C ku diberikan kekuatan F danish anagi yang pertama Am keduanya insan yang terindah G ku namakan dia dwi ariana Am cahaya mata yang melengkapkan keluarga dahlia arissa G itulah hasil cinta diriku dengan diyana reff : C F semangat aku yang membara Am G D sekuat semangat bercinta ha . . ha . . C F ku rela tinggalkan segalanya Am G assalamulaikum semua C F semangat aku yang membara Am G D sekuat semangat bercinta ha . . ha . . C F ku rela tinggalkan segalanya Am G assalamulaikum semua

Share :